10.19.2006

 

The next 2 days.

Yritin kirjoittaa eilenkin jotain, mutten jostain syystä päässyt sisään www.blogger.com -sivulle, joten säästin sen tähän päivään. Edelliset päivät eivät siihen nähden olleet mitenkään poikkeavia. Tiistaina minulla oli futsal-harjoitukset yhdeksästä kymmeneen illalla, joten kuuntelin loput noin 10 kappaletta yhdentoista jälkeen. Tämän jälkeen, kuin yleensä, sekoitin listan ja laitoin shufflen päälle. Keräsin siis lisäpisteitä...

Samalla kuulin tutultani, että last.fm ohjmalla on cache, eli minun ei tarvitsekaan olla valmis eneen yhteyden sulkeutumista. Aion silti olla, sillä sehän tuntuisi huijaukselta. Vaan kylläpä oli väsynyt olo jalkapallon jälkeen. Olin muutenkin erittäin väsynyt edellisen yön takia. Eikä silti helpottanut, eli nukahtamisongelmat ovat tällä hetkellä suuremmat kuin koskaan. vaikka olin kuolemanväsynyt, en löytänyt sopivaa asentoa, en saanut päätäni tyhjäksi musiikista, yms. Tämä toistui seuraavanakin yönä. Tämän huomaa parhaiten siitä, että olen koko sen vuoden jonka olen asunut nykyisessä huoneessani, nukkunut pää tiettyyn suuntaan ja jalat toiseen, kun taas nyt vaihtelen puolia sinne mikä tuntuu parhaimmalta, tuloksetta.

Tästä syystä koulunikin on sen verran kärsinyt, että viimeisen viikon aikana olen käynyt tasan kahdella luennolla, jättänyt siis kuusi väliin. Ihan vain siitä syystä, että en pysty nousemaan seitsemän aikaan sängystäni ja pyöräilemään yliopistolle nukuttuani 3-4 tuntia huonoja yöunia. Vaikka tuossa tiistaina kuuntelinkin genesiksen A Trick of the Tail -levyn ennen nukkumaanmenoa, ei se paljoa auttanut. saati Saman yhtyeen Nursery Cryme seuraavana yönä.

Jätän tänään lyhyeksi, lähden kohta, eli kolmen tunnin kuluttua mummolassa käymään, joten nyt onkin pakko kuunnella entistä enemmän... Haluaisin kuitenkin mainita, että löysin TikTak yhtyeen kappaleen Christmas (Baby Please Come Home) Eli jouluaiheisen singlekappaleen. En tiedä kuinka monelle tämä on tuttu, itse en ollut ainakaan kuullut aiemmin, mutta nyt lisäsin sen listaani, ja itse asiassa pidän kappaleesta. Se jotenkin muistuttaa minua Ace of Base nimisen yhtyeen musiikista, mutta toisaalta siihen on hyvin vangittu joulumieli. Sitten toisaalta olen nyt kuunnellut englanninkielisiä lauluja Jotain Muuta... ja Jotain Uutta levyltä, ja miettinyt näitä sanoituksia, jotka, rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, ovat enemmän tai vähemmän kömpelöitä. Kyllä, ensimmäisen kerran kritisoin Tiksujen musiikkia. Ei silti, biiseinä ne ovat ihan hyviä.

Comments: Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?