10.30.2006

 

Rakas päiväkirja.. maanantai 30.10.2006

Ei hyvä elämä voiko ihminen olla väsyneempi. Olen ollut poikki koko päivän, ja nyt kello lähenee kahtatoista yöllä, ugh. Syy tähän on selvä, siitä seuraavaksi.

Tutkin eilen TikTakin kotisivujen foorumeilla ihmisten arvioita keikoista, ja vastaani tuli kuva Petrasta sormus kädessä. Eli ilmeisesti nyt on kaikkien rakastama laulajakaunotar päässyt kihloihin. Ikävä meille jotka ovat altiita kateellisuuteen, mutta kuitenkin lähetän syvimmät onnitteluni siihen suuntaan. Noh, ei innostuta, se on kuitenkin toisen yksityiselämää.

Tästä vaikuttuneena innostuin kuitenkin säveltämään musiikkia taas pitkästä aikaa, ja istuinkin kitarani ja kynän kanssa aamuneljään saakka koneen ääressä. Eli kun julkaisen ensimmäisen levyni, omistan tämän raidan Tiksujen Petralle. Noh, seuraava herätys olikin jo 11:00, eli sain sen 6 tuntia unta. outoa sinänsä, luulisi, että 6 vuotta samanlailla saisi jo tottumaan, mutta olen ollut kuin unissakävelijä koko päivän.

Noh, onnistuinpa istumaan ohjelmointiluennot loppuun asti, ja lähdin sitten kaupungille tavoitteenani ostaa uusi paita. Kyllä, omistan vain yhden pitkähihaisen paidan, ja nyt kun lumet tulivat ja on kylmä, olen pulassa. Enpä kuitenkaan löytänyt. Kyllä huomaa kuinka 90-luku on jälleen muodissa. Kaikki paidat olivat samanlaisia, rumia ja tylsiä. Ei auta kuin tukeutua vanhoihin ja pyytää mummoa kutomaan villapaidan. Ostin kuitenkin kielet molempiin kitaroihini, ja plugiadapterin tietokoneelle soittoa varten. Samalla kävin hakemassa korvaläpät kun piponikin onnistuin hukkaamaan.

Kävin myös jälleen levyliikkeessä. Otin hyllystä TikTakin Ympyrää -albumin, menin tiskille ja kävin seuraavan keskustelun:

Minä: Tämä ja sit se uusin näiltä. (syystä että äitini sosialisoi omani)
Myyjä: Jaa mikähän se oli?
Minä: Niin tää tässä ja sit se Tiksujen uusin...
Myyjä: Mikä sen nimi oli? (häpeällistä)
Minä: Myrskyn Edellä se oli se.
Myyjä: Hmm, joo se on loppu. (EIH!!!)
Minä: Mhäh, jaa niitä ei oo? Mut...
Myyjä: No varmaan tulee lisää mut nyt ei oo, sori...
Minä: Mnjoo, ei auta, täytyy myöhemmin. ( Sit se tuijotti). No otan sit Jotain Muuta.
Myyjä: Jaa jotain muuta vai? ( se vaan tuijotti)
Minä: Niin just, onks teillä? (sitten se oli ihan pihalla). Niin siis se levyn nimi on Jotain Muuta. Onks teillä sitä alkuperäistä misson yks cd?
Myyjä: On meillä tää, tässon kyl 2 levyä.
Minä: No höh, mitä teillä on, mää otan sit jazzia.

Ja poimin siitä sitten Eero Koivistoinen Quartet:n LAbyrinth -levyn ja lähin vetään.

Siinä sitten seikkailin itseni mummolaan laittamaan mumon viirusturvaa kuntoon kaikilla ohjelmilla. Jälleen kerran oli F-Secure pettänyt. Sanon tässä, että jos joku kiinnostunut lukee, niin asiasta tietävänä, älä hanki F-securea vaikka Elisa sitä mukaan tunkeekin. Netistä saa ilmaiseksi parempia ohjelmia, kuten zonealarm Firewall, AntiVir, Spybot, AdAware etc etc. Peruspaketti. Nojoo, mutta nyt olen kotona ja hädin tuskin hengissä. Soittelin tässä tuota kappalettani jonka sävelsin, ja sehän onkin suhteellisen hyvä, vaikka ei kauhean menevä, balladi kun on.

Moro.

Ah, PS. Sunnuntai oli, ja Last.fm päivittyi: 1270 biisiä TikTak \o/

Comments: Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?