10.23.2006

 

Viikonlopun jälkeen

Sunnuntai oli kuin oli. Ei juuri menoja ja musiikki maistui, myös korville.

Tänä yönä Last.fm tilastot päivittyivät jälleen, ja sain havaita, että huolimatta edellisistä huonommin menneistä kuuntelukerroista olin tällä viikolla yltänyt yli 500:n kappaleeseen. Se on siis sata enemmän kuin edellisellä viikolla ja nyt kokonaismäärä lähentelee jo tuhatta kappaletta. Tässäkin kirjoittaessa soi TikTakin Muututaan, kappale, josta olen lukenut, että kaikki Tytöt pitivät paljon jo demovaiheessa.

Itse asiassa olen tässä huomannut sairaalloisessa tilanteessani muutosta. Nimittäin nykyään en pelkästään kärsi, vaan olen tavalla tai toisella jäänyt kiinni TikTakin musiikkiin, eli olen tullut riippuvaiseksi. Tämän huomaa ainakin siitä, että kuuntelin tänään koulussa veljeni mp3-soittimella Tiksujen uusinta levyä. Eli en helposti saa rauhaa jos en kuuntele. Itse asiassa ainut keino saada kaikki ne biisit pois päästä on kuunnella niitä. Mikä ei sitten kuitenkaan ole niin paha asia kuin luulisi.

Vein myös käyttäytymiseni uudelle asteelle, ja sunnuntaina tilasin netistä Tiksujen paidan ja rannenauhan. Myöhemmin mainitun koska käteni paleltuvat tietokoneen ääressä. Odottelen tässä niiden saapumista, siitäkään ei voi olla varma. Kuitenkin, jätän tänään taas lyhyeksi sillä ei ole paljoa uutta kerrottavaa, ja yritän nousta huomenna 8:n kouluun. Epäilen onnistumistani, mutta sen saa nähdä.

Comments: Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?