11.05.2006

 

Jaahas, joko se loppui?

Nyt onkin vähän tyhjä olo. Olen jo kuukauden päivät kuunnellut TikTakin koko tuotannon läpi... päivittäin. Ja tänään oli viimeinen päivä. Eli periaatteessa... En kyllä nyt ihan ensihätään keksi, mitä tekisin vapaa-aikanani. Tähän mennessä kuuntelu on vienyt rapeat 6 tuntia päivästäni.

Itse asiassa pyytelin tuossa aiemmin anteeksi sitä että olin jättänyt muutaman päivän kuuntelut väliin, eli tulin tässä siihen tulokseen, että korvatakseni tällaisen vastuuttoman käytöksen on minun kuunneltava kuin ennenkin vielä ainakin viikon ajan. Olen aika varma päätöksestäni kun mietin mitä kaikkea tämä on minulle antanut.

Viimeisen 31 päivän aikana olen väsynyt, stressaantunut, seonnut, hajoillut epämääräisesti, jäänyt kiinni bussisa laulamisesta, tullut riippuvaiseksi, rakastunut, itkenyt, järkyttynyt, saanut uusia tuttavia, rikkonut kuulokkeet, tehnyt vuokrasopimuksen, kuluttanut rahaa, pettynyt, masentunut ynnä muuta. Kaikki tämä projektini puolesta, eli en voi sanoa, että kaikki olisi ollut turhaa, ei todellakaan.

Vielä viikon jatkan. Sitten voin ehkä katsoa miten kykenen jakamaan ajankäyttöni. voi olla että kouluasiat luonnistuvat. Voi olla että keskityn omaan musiikkiini, voi ollaettä löydän naisystävän (joo, toivoa saa), eihän sitä koskaan tiedä. Mutta sen lupaan, että kun kerran jo blogin aloitin ja yksi ihminen sille on jo nauranut, niin tuskin sitä lopetankaan.

Mutta tulevaisuutta ei kukaan näe, nyt palaan takaisin kokemaan Tiksuja. Morjens.

Comments:
Hehe, koita vaan jotenkin täyttää tämä tyhjiö joka nyt elämääsi jää, se tyttöystävän hankkiminen ainakin ois hauska juttu :)

Jatka vaan blogia, mullekin on ollut hauska lukea sun elämästä ja kun paljon on ollut muidenkin meidän perheenjäsenten juttuja niin on kyllä ollut mukava lukea.

Suski
 
Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?