11.08.2006

 

Jaahas, kekiviikko 8.11.

enhän ole käyttänyt samaa otsikkoa ennen? En ainakaan muista jos olen. Noh niin. Keskiviikko, monta tuntia Tiksuja takana.

Itse asiassa sain oikein potkun persauksille, tai en tiedä mitä, mutta olen ollut varsin aktiivinen koulussa tällä viikolla. Olen jopa kopioinut harjoitustehtäviä ja käynyt harjoituksissa keräämässä läsnäolopisteitä. Sen lisäksi tein sunnuntaina valmiiksi ohjelmointikurssin palautustyön, yksinkertaista c++:aa, mutta jotenkin jäädyin sen kanssa ja kestikin sitten parikin tuntia.

Tässä kun odottelen muuttoa pois kotoa olen havainnut, että minulla on aina vain vähemmän aikaa. Olen nimittäin sopinut jotain menoa viikon jokaiselle päivälle koulun jälkeen. Esim. Maanantaina... hmmm, öh... en muista enää, mutta tiistaina olin pappani kanssa venettä laittamassa aj sitten mummolassa kylässä. Tänään, keskiviikkona meillä piti olla harjoitukset bändin kanssa, mutta ne peruuntuivat aamulla, mutta huomenna pidämme ne kuitenkin suunnitelmien mukaan. Sitten taas perjantaina pappaa auttamaan, lauantaina mitä vaan, ja sunnuntaina onkin isänpäivä. Hmm, jokupäivä ensi viikolla pitäis käydä katsomassa kaverin USB asetukset kuntoon. noh, elämiseen on aina aikaa.

Olen tässä ajatellut. Näemmä katsoinkin väärin, eli TikTakin Jyväskylän keikka onkin 16. päivä eli torstaina. olen silti menossa, en vain tiedä miten. Kukaan ei oikein tunnu halukkaalta lähtemään. Ajattelin, että soitan kohta vanhalle tutulleni joka ehkä asuu vielä Jyväskylässä. Jos ei onnistu, niin ehkä veljeni tuttu lähtee mukaan. Olisi ikävä lähteä yksin, ja jäisi varmaan silloin väliin koko tapahtuma.

Heh, kuinka ollakkaan tätä kirjoittaessa soi TikTakin Lähdetään Tänään. noh, ei nyt ehkä ihan vielä. Niin, ja olenpa löytänyt tässä viikon aikana uuttakin musiikkia. Esim. yhtyeet The Magic Numbers ja Emiliana Torrini kuuluvat tähän kavalkaadiin. Eihän sitä aina jaksa Tiksuja tai jazzia kuunnella. Suosittelen molempia, Torrini on vähän melankolisempaa, kun taas TMN on retropop/rock tyylin musiikkia, varsin pirtsakkaa ja hyvää.

Comments: Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?